Evgenia Verbitskaya i Margarita Loktionova z Semrush zajmą się tematem influencer marketingu podczas CONTFERENCE. Rozwój mediów społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram sprawił, że w …
Reklama i PR
Performance Marketing w Fantasyexpo
Agencja gamingowa Fantasyexpo utworzyła nowe stanowisko Performance Marketing Coordinator, które objął Jakub Kozłowski.
GetHero startuje z kolejną edycją bezpłatnych webinarów
W połowie kwietnia agencja GetHero ruszy z kolejną edycją bezpłatnych webinarów w ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero. Tegoroczna edycja to jeszcze …
Jak pandemia dokonała rewolucji w branży szkoleniowej?
Przez ostatni rok wirus przeorganizował nasz styl życia o 180 stopni – zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej. Zmieniliśmy nawyki, zachowania, inaczej spędzamy czas …
Srebrna nagroda w konkursie Creativity International Awards dla 19 Południka
Główny motyw komunikacji wizualnej, widoczny m.in. na opakowaniach kaw Mazurro, wyrażony został poprzez wzór graficzny oparty na literze „M”. Symbol ten inspirowany jest twórczością Josefa …
Pierwsza zasada briefu marketingowego
Brief to słowo klucz, które w wyszukiwarce Google pojawia się nawet 12 tys. razy miesięcznie[1]. Według Joe Talcotta, byłego dyrektora ds. globalnego marketingu McDonald’s, jest …
Znani twórcy internetowi w nowej kampanii InPost
Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń to tylko część influencerów, którzy uczestniczyli w kampanii InPost z okazji postawienia 10 000 Paczkomatów …
Reklama zewnętrzna się digitalizuje, ale powoli
Stabilizuje się sytuacja na rynku reklam zewnętrznych. Przychody firm oferujących powierzchnię reklamową na ulicznych nośnikach wyniosły ponad 448 mln zł. Choć wpływy były mniejsze niż …
Reklama porównawcza – jak ją stworzyć, by była zgodna z prawem?
Słynne potyczki reklamowe Coca-Coli i Pepsi czy McDonald’s i Burger Kinga często opierają się na koncepcji reklamy porównawczej, która w mniej lub bardziej jednoznaczny sposób …
Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci. Wydatki na takie formaty rosną
Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej …