Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/class-wp-object-cache.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/class-wp-object-cache.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/class-wp-dependencies.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/class-wp-dependencies.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/rest-api/endpoints/class-wp-rest-plugins-controller.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/rest-api/endpoints/class-wp-rest-plugins-controller.php on line 1
Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej - BizON media

Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej

kampanie bankow

W marcu 2021 roku serwis Przelewy24 przy współpracy z Santander Consumer Bank wprowadził na rynek nową metodę płatności P24NOW – rozwiązanie „trzy w jednym” – limit odnawialny do 10 tys. zł, płatność odroczona do 54 dni i raty. Wybór sposobu spłaty jest możliwy każdorazowo przy płaceniu za zakupy P24NOW. Tym saym ciągła dostępność środków w wirtualnym portfelu zapewnia możliwość korzystania z nadarzających się okazji zakupowych oraz bezpieczeństwo w razie nieplanowanych, nieprzewidzianych wydatków.

Dziś zaprasza do poznania Oli i Tomka oraz ich rodzin w kampanii poświęconej P24NOW. Bohaterami jest para – Ola i Tomek oraz ich rodziny. W pięciu spotach zobaczymy krótkie historyjki opowiadające o zakupach – tych spontanicznych i planowanych – i o tym jak nasi bohaterowie łatwo, bezstresowo i bezpiecznie korzystają z nowej metody płatności.

– Płatności odroczone w ostatnim czasie cieszą się coraz większą popularnością. Zależało nam na tym, żeby dać klientowi dużą elastyczność jeśli chodzi o wybór sposobu płatności. Połączenie limitu odnawialnego, rat oraz płatności odroczonych to przyjazny, wygodny produkt, w którym klient decyduje w jakiej formie chce zapłacić za zakupy. Chcieliśmy, aby spoty pokazywały jak łatwe i bezpieczne jest korzystanie z tej metody płatności i podkreślały, że to klient decyduje i wybiera dogodny dla siebie sposób spłaty, co jest jednym z benefitów tego produktu – mówi Jacek Kinecki, CCO Przelewy24.

Oprócz Oli i Tomka w kampanii widzimy również ich rodziców, co pokazuje, że P24NOW to metoda płatności przeznaczona dla szerokiej grupy docelowej. Zakupy, na jakie decydują się bohaterowie to ubrania, elektronika, kosmetyki, biżuteria, agd, a nawet kursy językowe.

To pokazuje, że P24NOW sprawdza się w wielu branżach

– Inspiracją dla spotów była estetyka filmów Wesa Andersona – odważna kolorystyka, nieco przerysowana scenografia, połączenie obrazu z animacją, wyraziści bohaterowie. Warto zwrócić też uwagę na sposób komunikacji – zdecydowaliśmy się na wpadającą w ucho rymowankę, której stałe elementy, w przystępny sposób opisujące   produkt, wybrzmiewają w każdym ze spotów, podkreślając to, co najważniejsze w produkcie łatwość użytkowania i wybór sposobu spłaty – wyjaśnia Magdalena Grablewska, Marketing Manager Przelewy24.

Kampania dostępna jest w Internecie od 6. kwietnia, natomiast 19. kwietnia pojawi się wybranych stacjach telewizyjnych.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja OldBoys&FreshMilk, która rozpoczęła współpracę w drodze konkursu. Odpowiada także za planowanie i zakup kampanii internetowej P24NOW.

– Cieszymy się, że pomimo funkcjonowania w wymagających czasach, udało nam się dzięki zaufaniu naszego Klienta i modelowej współpracy z nim,  stworzyć nieszablonowy  projekt, który ma szansę stać się zapamiętywalnym i wyróżniającym w przestrzeni reklamowej – dodaje Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający OldBoys&FreshMilk.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz