Depositphotos, jedna z wiodących na świecie platform z treściami wizualnymi, z biblioteką liczącą ponad 190 milionów plików, właśnie ogłasza swój coroczny raport trendów wizualnych. Projekt „Trendy wizualne 2021: Życie w nowej rzeczywistości” bada, w jaki sposób zmieniła się komunikacja wizualna w ciągu ostatniego roku, i podpowiada, jakimi ścieżkami w 2021 r. powinny poruszać się marki oraz twórcy treści pracujący z materiałami wizualnymi.
Symbole optymizmu, nasza fizyczna i cyfrowa równowaga, inspiracja naturą i kolory ziemi to tylko niektóre z motywów, które ważne będą w komunikacji wizualnej w 2021 r. Snackable wideo materiały, które trwają zaledwie po kilka sekund, są coraz bardziej popularne w internecie – autentyczne historie i odpowiedni format potrafią zaangażować użytkowników. Inne obszary do zbadania, pozostawiające przestrzeń na eksperymenty, to nowe, interaktywne formy treści, wrażenia multisensoryczne i grywalizacja w projektowaniu.
„Nasz świat bardzo się zmienił w ciągu ostatniego roku, a odkrywanie, dokąd zmierza komunikacja wizualna w najbliższej przyszłości, jeszcze nigdy nie było tak ekscytujące. Raport z trendami na 2021 r. jest pełen ciekawych spostrzeżeń marek i twórców treści, których celem jest uczynienie nowej rzeczywistości, w której przyszło nam żyć, bardziej emocjonującej niż stawiającej wyzwania. Aby uzyskać więcej wskazówek i porad, które mogą pomóc ci w realizacji projektów w nadchodzącym roku, podjęliśmy współpracę z wielokrotnie nagradzanymi, międzynarodowymi agencjami kreatywnymi i ekspertami branżowymi” – mówi Maria Sibirtseva, Creative Project Manager w Depositphotos.
Obejrzyj manifest dotyczący trendów wizualnych 2021.
Agencje kreatywne, które przyczyniły się do powstania raportu Depositphotos: Droga5 London, Design Bridge, Active Theory, Your Majesty, Dentsu ACHTUNG !, Publicis, Leo Burnett Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine, [isdgroup], Locomotive i eksperci z Google.
Z raportu „Trendy wizualne 2021” można dowiedzieć się więcej na temat wydarzeń online, rzeczywistości rozszerzonej i sztucznej inteligencji, a także na temat tego, jak zmieniają się doświadczenia użytkowników i jakie tematy będą kształtować dzisiejszą estetykę.
O Depositphotos
Depositphotos to jedna z wiodących na świecie platform z treściami wizualnymi, z biblioteką liczącą ponad 190 milionów zdjęć stockowych, wideo i wektorów. Depositphotos wspiera 100-tysięczną społeczność twórczą, której prace pomagają klientom ze 192 krajów z całego świata w wizualizacji swoich pomysłów. Siedziba firmy znajduje się w Nowym Jorku, a biura w Mediolanie, Kijowie, Moskwie i Limassol.
Źródło: Depositphotos Inc.
Źródło informacji: PR Newswire