Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/class-wp-object-cache.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/class-wp-object-cache.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/class-wp-dependencies.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/class-wp-dependencies.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/rest-api/endpoints/class-wp-rest-plugins-controller.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/bizonmedia.pl/wordpress38518/wp-includes/rest-api/endpoints/class-wp-rest-plugins-controller.php on line 1
30 milionów sprzedanych urządzeń do połączeń audio od Poly - BizON media

30 milionów sprzedanych urządzeń do połączeń audio od Poly

obsluga telefonow

Firma Poly (NYSE: PLT) ogłosiła sprzedaż swojego 30-milionowego telefonu IP. W wyniku szybkich zmian na rynku, na które miał również wpływ rozwój pandemii, znaczna część firm przechodzi z systemów telefonicznych opartych na rozwiązaniach lokalnych na chmurę.

Rozwiązania głosowe firmy Poly wspierają dostawców usług IT i klientów, dostosowując przy tym portfolio pod zmieniające się preferencje pracowników. Firma oferuje nie tylko zestawy telefonów biurkowych IP, telefonów bezprzewodowych, zestawów głośnomówiących USB, telefonów konferencyjnych, ale również analogowe adaptery telefoniczne (ATA). Rozwiązania głosowe firmy Poly są wyposażone m.in. w inteligentne matryce wielomikrofonowe, HD Voice, Acoustic Fence oraz technologię NoiseBlock AI, jedne z wiodących technologii w branży, w zakresie audio. Linia telefonów Poly konsekwentnie ewoluowała wraz ze sposobem komunikacji w pracy. Wszystko zaczęło się od pierwszego telefonu konferencyjnego SoundStation firmy Polycom, który obecnie można obejrzeć w Narodowym Muzeum Historii Amerykańskiej Smithsonian. Kultowa seria CCX, stworzona przez tę firmę, jest również pierwszym biznesowym telefonem multimedialnym tego typu, który może być dostarczany ze słuchawką lub bez niej, zapewniając możliwość korzystania zarówno z zestawu słuchawkowego, jak i głośnomówiącego.

„Technologia cały czas ulega dynamicznym zmianom, jednak potrzeba wysokiej jakości systemów telefonicznych i możliwości szybkiego połączenia się jest niezmienna” – komentuje John Lamarque, wiceprezes i dyrektor generalny działu współpracy głosowej i profesjonalnych zestawów słuchawkowych w firmie Poly. „Misją Poly jest wyposażenie każdego rodzaju miejsca pracy w technologię audio, dedykowaną profesjonalistom, i wysokiej jakości telefony, które pozwolą pracownikom wykonywać służbowe obowiązki, niezależnie od tego, gdzie się znajdują – dzięki czemu będą mogli w pełni skoncentrować się na tym, co najważniejsze”.

Rozwiązania głosowe Poly zapewniają elastyczność – firma współpracuje z ponad 60 platformami i dostawcami usług, w tym RingCentral, GoTo by LogMeIn, Vonage, Nextiva, Microsoft Teams i 8×8, dzięki czemu przedsiębiorstwa mają swobodę wyboru partnera. Rozwiązania do zarządzania urządzeniami firmy Poly ułatwiają wdrożenia i pomagają zdalnie rozwiązywać problemy – bez konieczności wychodzenia działu IT poza chmurę.

Firma Poly jest zaufanym dostawcą wszechstronnych rozwiązań telefonicznych dla szerokiego grona klientów – od firm z listy Fortune 500 po organizacje non-profit. Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, organizacje starają się rozwiązać problemy związane z hybrydowymi pracownikami, a firma Poly niezmiennie, jest liderem dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom telefonicznym klasy pro.

Najnowsze rozwiązania audio zostały zaprojektowane tak, aby każdy pracownik mógł zarządzać rozmową z dowolnego miejsca

  • Rozwiązania biurowe – firma Poly odświeżyła podejście do sal konferencyjnych dzięki Poly Trio C60, inteligentnemu telefonowi konferencyjnemu, który wyposażono w mikrofony rozszerzające, zapewniające doskonały dźwięk w dużych i otwartych przestrzeniach. Trio C60 łatwo łączy się z innymi rozwiązaniami wideokonferencyjnymi firmy Poly i ułatwia inicjowanie spotkań oraz dołączanie do nich. Ponadto jest wyposażony w aplikację Alexa for Business, dzięki której można bezdotykowo dołączyć do spotkania. Kolejnym urządzeniem biurowym, które jest proste w konfiguracji i łatwe w użyciu jest seria Poly VVX, czyli pięknie zaprojektowane telefony biurkowe IP, które są kompatybilne z niemal każdą platformą. Seria VVX jest wyposażona w technologię Acoustic Fence, która blokuje niepożądane dźwięki z otoczenia.
  • Elastyczne rozwiązania do pracy – stworzone z myślą o osobach pracujących w domu, w podróży lub wracających do biura – rodzina inteligentnych zestawów głośnomówiących Poly Sync to urządzenia z interfejsem USB i Bluetooth. Te, inteligentne zestawy głośnomówiące, z wielokrotnie nagradzanym dźwiękiem, mogą być aktywowane głosem, aby dołączyć do spotkania. Posiadają certyfikaty Zoom i Microsoft Teams.
  • Niezbędne rozwiązania do komunikacji w miejscu pracy – Poly oferuje bezprzewodowe telefony Poly Rove DECT™ IP, pierwsze i jedyne rozwiązanie telefoniczne ze wbudowaną ochroną antybakteryjną Microban. Dzięki Poly Rove pracownik może swobodnie poruszać się po magazynach i halach zmianowych, mając pewność, że współpraca z zespołem odbywa się w bezpieczny sposób, nawet w miejscach, w których jest ona bardzo intensywna.

„Zróżnicowana gama urządzeń telefonicznych IP, firmy Poly, dostarcza jedne z najlepszych wrażeń dźwiękowych na rynku” – powiedział Alaa Saayed, dyrektor ds. branży ICT w firmie Frost & Sullivan. „Z biegiem czasu, firma skutecznie rozwijała swoje portfolio, wprowadzając nowe modele telefonów stacjonarnych, dostarczając zaawansowane funkcje i możliwości, nawiązując współpracę z kluczowymi dostawcami usług kontroli połączeń oraz wdrażając solidny system zarządzania punktami końcowymi, który pozwala firmom zarządzać, dostarczać i aktualizować telefony Poly w usprawniony i uproszczony sposób”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz