Wypłata za tydzień? Skorzystaj z opcji ratalnej w sklepach internetowych

Statystyki mówią wyraźnie – z roku na rok coraz częściej kupujemy w sieci. Nic dziwnego w końcu tego rodzaju zakupy są wygodne, łatwe i szybkie. Miłośników kupowania online, jak i samych e-sklepów przybywa tak szybko, że rynek e-commerce stał się jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi handlu. Oznacza to bardzo wysoką konkurencją pomiędzy e-przedsiębiorcami, którzy walczą ze sobą o zaufanie konsumentów, oferując różne nowości w zakresie płatności. Pośredniczące w sprzedaży serwisy płatności online, jak Dotpay, pracują intensywnie nad tym, aby zakupy w sieci uczynić jeszcze łatwiejszymi i wygodniejszymi i właśnie dlatego na rynku e-commerce pojawiło się atrakcyjne rozwiązanie ratalne.

Często zdarza się, że potrzebujemy nabyć daną rzecz, jednak akurat nie dysponujemy odpowiednimi środkami. E-przedsiębiorstwa ostro konkurują ze sobą o wybrednych klientów, nieustannie próbując zwiększyć swoją sprzedaż. Wsłuchując się w potrzeby konsumenckie związane z chęcią zakupu ratalnego tak, aby dostosować go do terminu wypłaty, wdrożono opcję zakupu ratalnego. Dzięki takiemu narzędziu, e-przedsiębiorcy mogą budować silniejszą pozycję na rynku, przy jednoczesnym zaspokojeniu potrzeb konsumenckich. Dzięki systemowi Dotpay, klienci mogą kupować na raty towary i usługi już od 300 zł, co dla sklepów oznacza skuteczne przyciąganie nowych klientów, którzy nie mogą pozwolić sobie na zakupy od ręki, jednak chętnie nabędą dany produkt po rozłożeniu należności na komfortowe do spłaty raty. Koniec końców dla e-przedsiębiorcy jest to kolejny klient, który nabywa jego towar tak, że płynność finansowa zostaje zachowana.

Przede wszystkim komfort klienta!
Rozwiązanie ratalne oznacza dla konsumentów wiele korzyści. Chodzi przede wszystkim o możliwość korzystania z produktu, za który mogą zapłacić w ciągu następnych tygodni czy też miesięcy, bez konieczności podpisywania wielu dokumentów i zobowiązań. Tak opracowany system ratalny jest obecnie wdrażany przez coraz większą liczbę e-sklepów, które współpracują z serwisami płatności online, takimi jak Dotpay. Cała procedura wygląda tak, że klient danego sklepu korzystającego z usług Dotpay, może zrobić zakupy za pomocą opcji „płatności odroczonej”. Wówczas to właśnie Dotpay płaci danemu sklepowi wymaganą należność, co oznacza, że sprzedawca dostaje całą sumę od razu a e-konsument otrzymuje określony czas na uregulowanie zaległości w stosunku do Dotpay. Oczywiście przez cały ten okres bank nie nalicza żadnych odsetek konsumentowi. Co więcej, klient może dokładnie zapoznać się z zakupioną rzeczą i bezproblemowo zwrócić ją, jeśli nie będzie spełniała jego wymagań. Tego rodzaju opcja świetnie sprawdzi się w sklepach z markową odzieżą lub elektroniką, jednak ogólnie chodzi o te branże, gdzie klienci często decydują się na zakupy ratalne. 

Metoda skrojona na miarę
Opcja ratalna została wprowadzona w odpowiedzi na potrzeby stale rosnącej grupy e-konsumentów, którzy regularnie nabywają produkty i usługi poprzez Internet. Współcześni klienci domagają się od e-sklepu nie tylko większej wygody, ale również elastyczności uwzględniającej ich zmienną sytuację finansową oraz preferencje odnośnie płatności online. Niewątpliwie jest to też duże udogodnienie dla przedsiębiorców, którzy zyskują stałą bazę zaufanych klientów, którzy regularnie dokonują zakupu. Przecież klient, który nie może na raz zapłacić za dany produkt, najpewniej nigdy by go nie nabył, gdyby nie możliwość rozłożenia zakupu na dogodne raty. Jeśli dany e-sklep umożliwia taką opcję, z pewnością klient chętnie do niego wróci.

 

Kategorie: Płatności online,

Autor

Ambroży fusion

Opis autora #2